Суспільна відповідальність бізнесу

У сфері соціальної відповідальності «Снєжжка-Україна» значну увагу приділяє мешканцям місцевих громад, по сусідству з якими локалізоване її підприємство. Дбаючи про якість виробничих процесів, керуючись напрямами суспільної залученості й підтримки, які сформульовано в Політиці соціальної відповідальності Групи «Śnieżka», в рамках якої «Снєжка-Україна» реалізує різні соціальні ініціативи.

Група застосовує такі головні елементи соціальної відповідальності:

➢ Колір – наші соціальні проєкти та інші форми взаємодії зосереджено навколо принципу, що випливає з нашої бізнес-стратегії – «робити світ кольоровим», яким ми керуємося в багатьох сферах життя, відносинах з нашими бенефіціарами. Водночас колір розуміємо як «зміни на краще», «натхнення» і «радість», постійно впроваджуючи ці поняття в засади сталого розвитку на рівні нашої соціальної діяльності.

➢ Локалізація – у контексті всієї Групи підкреслюємо, наскільки важливим для нас є зовнішнє середовище, в якому функціонують наші компанії. Ми вбачаємо в місцевих громадах силу кожного регіону й країни та приділяємо їм велику увагу в наших програмах і проєктах. Прагнучи до діалогу з громадами, де працюють наші компанії, ми долучаємося до ініціатив, важливих з погляду місцевих мешканців. Локалізацію визначаємо також як показник соціальної діяльності в масштабах усієї країни, адресуючи наші ініціативи, зокрема, мешканцям та організаціям невеликих населених пунктів або територій, яким загрожує соціальна ізоляція.

➢ Діти та молодь – головними бенефіціарами наших соціальних проєктів є діти та молодь, їхні родини та найближче оточення. Підтримку для них надаємо переважно у співпраці з державними установами або за їхнім посередництвом.